fredag 9. april 2010

Jeg skal sove i senga mi :o)

3. kur er godt på plass inne i kroppen, så nå er det bare å vente på at den skal virke.....
Alt gikk greit, men nå er jeg sliten. Føles som om jeg igjen har tilbragt et par timer inne i en tørketrommel. For de som er inne i denne verdnen (som jeg ikke håper så mange er)
så går jeg på en kur hvor jeg får ukentlig taksol. Om den gir resutlater er for tidlig å si, men sterk er den. Fem minutter inn i kuren får jeg allerede parafinsmak i munnen... Men, vondt skal vondt fordrive!!
Vi tok oss perm fra Montebello idag, og går alt bra blir vi hjemme helt til søndag. Gleder meg til å sove i egen seng. På tre uker har jeg fått en natt i senga mi.

En kort og liten oppdatering idag, men må prøve å sove nå.

7 kommentarer:

Susanne sa...

Godt å høre at du kanskje kan få sove i sengen din igjen! Forstår så godt behovet for det. Ikke digg med parafinsmak i munnen, men håper så hjertens at det er verdt hver eneste ugne smak.

Håper du får sove godt i natt. Mange gode tanker fra Susannen din.

monica sa...

Haalllå schnupppa (=2 cider på kun kort tid) Ta rei ei pille nå a, litt dop for å sove og dermed få nye krefter til neste runde har aldri skada noen det, Idamora:0) Og skulle du føle at du blir litt for hekta på shiten så, sitter ekspertpanelet klart til dyst her i T.heim... DET skal vi klare å fikse i en fei, ja.... Been there, done that (maaaaange ganger og nå er det 4 år siden sist, så...) Dessuten er nok ikke du typen til å bli avhengig av slike ting, altfor tøff til det du, schønner`u..... Håper du får sove godt i natt da, snuppeluppa :0) Jeg blir vel sittende våken ganske lenge ennda, så du får bare ringe hvis du trenger noen å, schravle med:0)....tåler ikke alkohol lenger jeg,asså.... meeeen, da kan jeg ihvertfall si at jeg er en lettvekter på ET område ihvertfall.....tjo-hoooi.... :0) Superglad i deg, Idamora mi :0) Stor klæm fra Monica

monica sa...

Tror det er noe galt med klokka her inne på bloggen...!!! Ser det står 14:34 på mitt siste innlegg.... HJELP !!..... Har ikke ørten og en halv i promille klokka halv tre på DAGEN da.....:0) Fniiiis.... Gla i dæ, Fru Wassås...

Anonym sa...

Stå på Ida- jeg og Kathrine tenker på deg. Impossible is nothing. Hilsen Espen Opheim(hjelperytteren til Morten).

Brocante sa...

Hei Ida! Marco fortalte meg at du var syk. Jeg er mamman til Marco. Jeg husker deg som ei tøff stå på jente med mye tæl og godt humør. Det kommer godt med nå Ida. Dette tror jeg du klarer å komme deg gjennom. Stå på!

Anonym sa...

Det går ikke en dag uten at tankene mine er hos deg og Frode. Tro kan flytte fjell !!!

monica sa...

Stooor klæm til tante fra Torbjørn :0) Mamma og pappa hilser oxo.....