søndag 18. april 2010

Hjem kjære hjem......... eller??

Da var jeg tilbake på Montebello. Litt lav HB og på tide med litt påfayll av OliClinomel, så det var bare å komme seg "hjem" fra hytta. Idag gikk alt knirkefritt på sykehuset, ingen leger som kom inn for å argumentere for at jeg ikke trengte verken blodoverføring eller næring. Ingen formaninger om at jeg var innenfor en eller annen tabell og at jeg derfor ikke trengte det. Plutselig var jeg bare koblet til :o) Idag var det nok å si at jeg var slapp, og at jeg trengte blod og næring.
Så nå ligger jeg her og tar i mot første posen med blod.

Ellers i kveld, takket være Nina, så har jeg nå klart å få til en "teller" på bloggen, så nå har jeg full oversikt over hvor mange som er innom og leser på bloggen.

Nå satser jeg på masse energi før morgendagsens kur trekker meg ned i igjen... jaja...

2 kommentarer:

Nina sa...

Du er jo et rent naturtalent med blogging, så det var jo så enkelt å forklare ;-) Og som jeg sa; jeg ser at telleren allerede har passert 144... Du har mange lesere som følger med for å se hvordan det er med deg!!!

Håper formen stiger litt med litt næring og blod. Lykke til med kuren i morgen! Håper at legene kommer med noen svar i morgen slik de hadde antydet.

Koselig å prate med deg igjen :o)

GID og stooooooor klem fra meg (pg lille Ida og Vegard)

Kjersti sa...

Jeg håper energi nivået stiger litt etter næring. Godt du slapp å kjempe for næringen i dag.
Jeg har sittet og lest bloggen din sammen med Tiril her i dag, og hun sa jeg måtte gi deg en klem neste gang jeg så deg :) Og det skal jeg gjøre <3