torsdag 15. april 2010

Jeg ER sint, og veldig veldig skuffa!

Jeg er så sinna nå...så skuffa....så lei meg! Igjen brutte løfter!

Hva vi ble lovet på tirsdag 13.april:
Innen torsdag skulle følgende være levert :
- Endelig svar i fra Boston (Overlege ... lovet å komme innom å fortelle meg resutlatet idag)
- Prøver sendes til ytterligere 4 sykehus i utlandet (Vi skulle få navn på de sykehusene idag)
- Informasjon sendes Haukeland sykehus for vurdering av varmbehandling
- Kvittering på når prøvene er sendt og mottatt Boston
- Resume på engelsk

Dette er levert:
- Et resume på engelsk på en A4 side
- Informasjon er sendt Haukeland sykehus (det er i hvert fall fortalt oss)

Etter møte på tirsdag dro ansvarlig overlege til utlandet på en seminar, uten å delegere oppgaver. Vi jubler over profesjonalitet i norsk helsevesen.


Føler at de bare forskyver problemet (meg) foran seg hele tiden....skyver og skyver, og tenker at snart er de kvitt problemet. Snart er de kvitt denne familien som bare maser, for da er situasjonen kanskje så kritisk at det er for sent. . . . .


I går sendte Frode brev til helseministeren, men vi fikk svar om at det tok en uke før vi får tildelt en saksbehandler. Så god tid har vi ikke! Så idag sendte vi det videre..........


Jeg forstår bare ikke hvordan man kan behandle noen på denne måten........ Vi lever i et vakum nå, ikke kan vi planlegge noe som helst, vi går bare hver eneste dag og håper på at legene nå holder det de har lovet.

Igjen...vi får vente å se............


2 kommentarer:

Sølvi B. Eilivsen Opsahl sa...

Kjære Ida, jeg sitter og vrir på meg her jeg leser. Jeg blir så provosert!Nå får de søren meg se til å få ut fingern!! Bra dere har sendt brevet videre, håper det funker og at de som har ansvar begynner å røre litt på seg nå.
Jeg fortsetter og be. :)
Stor klem!

Sondre sa...

Vanskelig å gi noen kloke ord på hva som foregår på Montebello... Jeg vil bare si at det er mange av som følger deg her ute, og vi er alle klare til å ta i et tak. Jeg ser at din journal har blitt til en A4 side på engelsk. Det høres for godt ut til å være sant at en A4 side er nok til å gi en grundig skriftlig gjennomgang av situasjonen.

Vil bare si at jeg stiller meg gladelig til disposisjon til å bidre med oversettelse av papirer. Det spiller liten rolle om det er 4 eller 400 sider. Send det over...