søndag 4. april 2010

Engel i natta

Da var påsken snart over for i år. Vi dro på hytta på mandagen, men måtte hjem fredag kveld fordi jeg trengte litt næring før kur på lørdag.

Første dagen på hytta hadde vi fint vær, men resten av ukene vekslet det mellom stiv kuling og snø... Jeg holdt meg stort sett i sofaen foran TV'n, men Frode fikk seg en bitteliten skitur og et par lange sykkelturer. Asle, mamma, mormor og jeg som var der. Pappa og farfar kom på en liten dagstur på onsdagen. Så selv om jeg ikke orket stort, så hadde vi det koselig.

Ellers så skjer det lite for tiden........ jeg "går" for det meste og venter på svar, først og fremst fra Boston, men og herifra vedr. magen. Har ikke energi....den tapper meg for det som er. Pratet med en lege nå i sta, hun anbefalte meg å holde meg på sykehuset, da var det lettere å komme på dagsordnen for kjappere få en vurdering.... merkelig systemer. Men da blir jeg det. Så skal hjem en liten tur i morgen, for så å dra inn igjen på kvelden for mer næring og være her til jeg får et svar. Mye mage prat...men den er virkelig vond, og det bekymrer meg at de ikke vet hva de kan gjøre for å få ut all guffa. Jeg blir rett og slett sjøsyk av å gå et par meter, for jeg kjenner rett og slett at alt bevege seg...eller skvulper. Liker det ikke!

Ellers så gikk kur nr to bra. Heller ikke nå fikk jeg noen allergiske reaksjoner, men fikk høre av en sykepleier at jeg måtte regne med at håret kom til å løsne.... Det er jo ikke verdens undergang, men jeg hadde håpet at jeg skulle beholde det nå. Men men.... godt jeg ikke kvittet med med alle skauta mine og fortsatt har en skuff full :o)

Hadde en kveld hvor alt var litt mørkt...jeg var lei meg og så ikke helt noen ende på dette......

Denne sangen (se linken under) fikk jeg da tilsendt av Monica.... og den skal jeg høre på en gang til før jeg legger meg til å sove.


Engel i natta - Chand Torsvik
http://www.youtube.com/watch?v=xLBQSgphISc

God natt alle sammen!

Tusen takk for alt dere gjør for meg.


2 kommentarer:

monica sa...

Gode fiiine, Froden din, Ida :0) Fint bilde ja:0)

Susanne sa...

Ja, gode fine Froden din! :)
Gleder meg til å se deg igjen i morgen, Ida!