onsdag 19. mai 2010

Tusen tanker men ingenting og fortelle

Sånn føler jeg det. I kveld er det jeg Frode som oppdaterer bloggen til Ida. Helt ærlig håpet jeg aldri å måtte gjøre det. I dag har Ida vært sliten. Sliten etter operasjon, mye å forholde seg til og lite blod. Fargen i kinnene kom tilbake etter to enheter med blod, men fortsatt trenger Ida hvile. Allikevel tvang Ida seg til tre gåturer i løpet av dagen. Hu er gær’n og har krefter jeg ikke viste fantes. Er bare fantastisk stolt av henne!
Operasjonen i går ga oss ikke det resultatet vi ønsket. I dag har vi snakket mer med legen om hva de ønsker å gjøre fremover. De har en plan så snart Ida er sterk nok. Det kommer til å bli tøft men Ida er veldig klar på at hun er klar! Jeg lar Ida senere forklare hva hun skal gjennom, hun gjør det så mye bedre enn meg…

6 kommentarer:

Ludvig, Maren, Turid og Thomas sa...

Vi tenker så på dere begge!

Turid og Thomas på Kolvereid

Kvilhaugsjenta sa...

Takk for de stadige oppdateringene. Det må være vondt og vanskelig å stå på sidelinjen og se den man kanskje bryr seg om mest i hele verden, ha det så grusomt. Jeg synes du er kjempetøff du også Frode. Du virker som en utrolig støtte for Ida, en trygg klippe som hun kan lene seg på når hun føler seg liten og svak, og det må da koste deg en del også!? Ida virker helt vanvittig sterk og full av pågangsmot som ikke ligner grisen, men ikke undervurder din rolle heller! Lykke til i natt begge to!

Rita sa...

Tenker på dere! Dette klarer dere og Ida vil bli frisk, det tror jeg på! Hun er knall tøff, og det er dere også.Stå på!

Susanne sa...

Gode, vakre Frode!

Takk for alt du er for Ida! Jeg er så innmari stolt av dere begge! Skulle så gjerne tatt bort smerten deres, fjernet det som gjør vondt og plastret sårene, men dessverre er alt jeg kan gjøre bare å være her. Jeg er så veldig glad i dere, begge to!

Jeg gleder meg til denne kampen er over og Ida er frisk! Alt annet er uaktuelt!

Tenker på dere hver dag!

God klem fra Susanne

Jane sa...

Takk Frode for oppdateringene. Dette skal dere klare også!
Tenker på dere.
Klem

Yvonne i Stockholm sa...

Ida & Frode! Ni är de allra bästa för varandra!Ni är föredömen!

Allt av det allra bästa önskar jag er!
/Yvonne i Stockholm