søndag 23. mai 2010

Nå vet jeg hvem som tok stiftemaskinen...



Idag har det skjedd mye, men det beste var nok dagens dusj :o) Følte meg som et nytt menneske etterpå. Tenk om det kunne være så enkelt.......... :o/

Uansett, nå er kateteret ute og jeg kan gå på do alene, drenet fra magen er trukket ut - det gikk og mye bedre enn jeg fryktet, samt at spinalen i ryggen ble dratt ut.
Smertene er store, men det er utrolig deilig med litt frigjørelse fra alle slangene,
Nå skal Frode og jeg se på film og kope/kose til det er natt her på Montebello.
Bildet er deler av såret på magen.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, det var litt av en søm du hadde der! Kos dere med film i kveld - håper natten blir god :)

Siv Anita sa...

Det var noe til hardangersøm! Du er i tankene mine hver dag. Jeg håper og tror at du kommer til å klare deg godt. Klem

Anonym sa...

Herrgud hva du er igjennom! Jeg følger deg hver dag, og håper hver dag at det går bedre!! Det kan se ut som at det værste etter operasjonen er over, trass alle smertene. Det er bra at du tar imot smertestillende, ta det du kan få!!! Jeg er glad du har fått en lege som du har tillit til. Jeg har hatt behandling på C2 og av Dr. Paulsen siden mai ifjor. Han er en flott lege, mye kunnskap, rolig og lett å forstå for alle. Synd du ikke møtte det fra starten av. Det er mange hull i helsesystemet,og helsepersonell er så forskjellige. Jeg er helsepersonell selv, jobbet 17 år i klinikken som fysioterapeut, men har aldri forstått hva det innebærer å være pasient og alvorlig syk før nå. Jeg har lært mye om helsepersonell og kommunikasjon etter det siste året. Det er synd at du som er så syk skal kjempe så mye for å bli forstått og oppnå tillit. Jeg fortsetter å krysser fingrene og alt jeg har for deg. DU er en fighter, og utrolig tålmodig. Se framover, ny behandling og nye muligheter. Hils din kjære, som også ser ut til å være en fantastisk person som står ved din side. Min Christian har støttet meg igjennom hele året med sykdom, tatt hånd om alle tre barna! Vi gifter oss 26.juni, i håp,tro og kjærlighet :-) Har dog kontroll 17.juni på Radiumen. Stå på! Klem Åse

Eivind Savio sa...

En nabo og arbeidskollega sa til meg at jeg burde invitere til arrfest. Du vet - ta et glass med noe godt og sammenligne arrene. Hun hadde sydd 4 sting. :-)
Når du blir frisk skal jeg arrangere den festen! Du slår mitt arr ned i støvlene.

Tenker på deg!

Jane sa...

Vi er mange her med deg i tankene.Du skal vinne kampen!
Stor klem :))

Unknown sa...

Jeg fant bloggen din for to timer siden, og nå har jeg lest alt du har skrevet... Sitter her med en overveldende beundring for styrken din. Og Frode, som fortjener Årets Mann-tittelen.

Kommer til å følge med dere videre, og krysser alt som krysses kan for at du ser bedring snart.

Anonym sa...

Huff'a meg hva du må gå igjennom kjære Ida... verden er bare så urettferdig mange ganger. Men fy fabian for en utrolig sterk jente du er.:) Opp å går rett etter en så stor operasjon, går i trapper, finner tid til å holde oss her ute med siste nytt på bloggen, og tar i mot venner/fam. Du er bare toppen!! Stå på videre vennen.

Klem...