mandag 10. mai 2010

Status: Stabil ustabil........

Da var helgen over og nedtellingen har startet. Fem netter igjen hjemme før innleggelse.....Både gleder og gruer meg nå......
Dagen idag startet med flere telefoner til sykehuset for å avbestille diverse undersøkelser og behandlinger jeg ikke trenger mer..... så nå har jeg tatt med meg dyna ned i stua og ligger på sofaen og ser på God Morgen Norge. Ute sprutregner det, helt herlig.
Helgen har vært koselig, men formen har vært litt varierende.
På lørdag hadde vi besøk av et vennepar og datteren deres. Frode disket opp med sine berømte vafler og vi hadde det veldig hyggelig.
Senere på kvelden tok Frode og jeg en tur på Aker Brygge og spiste på Jocobs Aall, fikk virkelig følelsen av sommer :o) Blåskjell, sol og mennesker......:o)
På veien hjem tok vi oss en skikkelig rånetur rundt i Oslo's gater for å se på menneskene og livet.

I går var jeg bare tom, men dette er jo et fast mønster nå. Bra dag den ene dagen -fører til en dårligere dag, dagen etter. Så i går var jeg i til de grader sofasliter hjemme hos a mor. Hele dagen!!

Kveldene er uansett pyton. Da gjør det vondt og svir i kroppen og det presser over alt i hele overkroppen. Frode må hver kveld hjelpe meg i seng og av med klærne, så nå har jeg bestemt at vi skal prøve å komme oss i seng tidligere...kanskje det kan hjelpe litt? Jeg synes det er lenge å vente på operasjon...men siden kirurgen er å holder et foredrag i Kina...så er det vel ikke mye jeg får gjort. Håper bare ikke denne askeskyen ødelegger noe nå.

Idag skal dagen dedikeres til å gjøre minst mulig. Kanskje male litt...se noen filmer... ja, det blir vel det :o)

6 kommentarer:

Nina sa...

Håper du får en fin rolig, smertefri dag hjemme :o)

Glad i deg!

Klem

Anonym sa...

Skjønner at ventetiden føles lang. Føler med deg, og håper ventetiden blir så god som mulig så du stiller "fit for fight" på den store dagen. Klem fra Cathrine og gjengen :)

Unknown sa...

Hei Ida.
Jeg har fulgt din blogg en stund nå. Må si at dere imponerer meg, til tross for den situasjonen dere er i!

Stå på Ida.

Terje i RHA

Anonym sa...

Tidlig oppe du! :) Håper du har hatt en fin dag tross alt! Så koselig at du maler! Hva maler du? (Kommer det eksempler på blogg? :)

Ønsker deg ei god uke!

Anonym sa...

Fint at du hadde en forholdsvis god helg og at du har samlet litt krefter til neste uke.

Et fordrag i Kina er viktiger enn en opersjon? Jeg forstår ikke verden lenger. Den hypokratiske ed blir glemt fort når egoen er stor.

Ida sa...

Skal legge ut bilde når jeg er ferdig med det :o)

Ja,ventetiden er laaang. Håper bare ingen askesky ødelegger for hjemkomsten til kirurgen....

Tusen takk for alle hilsner og lykkeønsker :o)