onsdag 26. mai 2010

Nå er jeg i gang!



Dagens edle dråper spyles inn i kroppen min, dråper som skal gjøre meg frisk igjen. Startet med kuren i 13. tiden idag, og den skal gå kontinuerlig fram til en gang på fredag. Hele døgnet - uten stopp....
Jeg sliter litt med å skrive, prate og å huske nå, beviset på det kom vel i går på bloggen. Innlegget ble litt vel rørete, men men...

Idag er det pappa som har vært her på sykehuset og passet på meg, og det var bra. Dagen i dag har jeg gått litt rundt meg selv, alt har beveget seg - så godt med en stødig hånd og noen som tok meg i mot hver gang jeg "prøvde" meg på noen ufrvillig piruetter på gulvet.

Nå er det leggetid. Ønsker alle en fantastisk natt, og takker for all støtte jeg får :o) alle mail, alle sms'r, alle telefoner (beklager at jeg ikke svarer alle...) det betyr så utrolig mye for meg i denne kampen.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra - oppdatering på bloggen din :) Godt å høre at du er i gang med cellekuren, det betyr vel at hjerteprøven og det andre er ok? Ingen dårlig prestasjon etter alt kroppen din har vært gjennom i det siste! Lykke til med resten av kuren, og så ønsker jeg deg en avslappende natt :)

Beate Skatvedt sa...

God natt Ida, nå er det bare å holde ut til fredag så disse edle dråpene kan jobbe i vei;) Er veldig glad for at du er i gang:)

Klem fra Tønsberg igjen:))

Rita sa...

Så bra at du er i gang med behandlingen,Ida:) Få håpe du slipper å bli så syk av det, vet at enkelte blir kvalme og uvel- synes du er råtøff,du viser at du er sterk tross motgang og kamp. Jeg er sikker på at du vil bli helt frisk.Du er beundringsverdig! Synes det er godt gjort at du klarer å holde oss oppdatert på bloggen din,mens du går og får medisiner og er opptatt med formen og kampen. Tenker på deg og dine.

Nina sa...

Godt å høre at behandlingen er godt i gang. Nå er det bare å bite tennene sammen, og holde ut frem til fredag når kuren avsluttes.

Håper du får en god natt!

Stor klem

Brocante sa...

Så godt at du er i gang Ida! Sikkert ubehagelig - men du blir FRISK! Lykke til videre på veien Ida! Hilsen Ingrid

Jane sa...

Du skal bli frisk Ida!Jeg helt sikkert på det jenta mi.
God natt, sov godt.
Klem:))

Siv Anita sa...

STOR BAMSEKLEM !!!

Anonym sa...

Skapleser litt i bloggen din om dagen, mangler litt ord, men Så godt å lese at du er i gang! Masse -MASSE lykke til! Her krysses alt. Og så synger jeg i hodet mitt; "hold on -be strong!" Sender deg masse gode tanker! <3

Kristine sa...

Fint at familien din har mulighet til å følge deg på denne strevsomme veien Ida. Du er i mine tanker denne uka. Du er jammen tøff som har krefter til å oppdatere oss midt i behandlingen. Tusen takk skal du ha for det.

Anonym sa...

Idavennen er i gang, skal jeg ta en en liten sang ?
Sangen handler om deg og din tøffe veg, vegen den blir til der du er og for meg er du så veldig kjær.

Om jeg kunne ta dine tårer, ta dine smerter,gi deg gode tanker, om jeg...om jeg.....

Klem

Anonym sa...

Ida...
Du kjenner ikke meg, men jeg har fulgt bloggen din i mange mnd nå, så jeg føler lissom at jeg kjenner deg litt..;)(snodig det der!)
Jeg har lest endel blogger, men denne her er virkelig spesiell...
Måten du skriver på, greier å formidle følelser, tanker og ting som virkelig skjer, er helt UTROLIG!!!
Du har virkelig rørt noe ved mitt hjerte..
Du må være knall tøff og det hjelper deg masse at du er så utrolig positiv!
Dette skal gå bra, vi er mange som følger oppdateringene dine å tenker på deg!
Stå på, du er en utrolig fighter!!!
Mange varme tanker...;)))
GO GIRL!!!!

Yvonne i Stockholm sa...

Du är inte bortglömd Ida!
Inte på något sätt!
Hur svårt du än har det nu, så är du ändå innesluten i trygga värmen..
Ni finns där båda två, Frode och du.

Anonym sa...

Hvordan går det med kuren din Ida? Jeg håper at det går fremover og at du ikke har slike smerter mer.
Lykke til!