mandag 17. mai 2010

Ja, nå er jeg redd!


En siste liten oppdatering før det blir noen dagers pause, i hvertfall for min del.

Dagen i dag har vært bra. Jeg har kost meg med familie og gode venner i Drammen. Mange dumpet innom mormor idag for å ønske lykke til i morgen, og formen var overraskende bra.

Nå ligger jeg her på Montebello med pc'n i fanget og aner ikke hva jeg skal skrive.... Hodet er absolutt ikke tomt for tanker....mer andre veien......vanskelig å sortere nå.

Ja, jeg er redd. Kroppen er i skikkelig uballanse.......

Nå skal jeg bare krype inn i armene til Froden min og bli der til i morgen. Der er det trygt og godt.

Tusen takk for alle meldinger og mail, og alt jeg har fått av lykkeønsker for morgendagen. Med så mange som tenker-, ber og krysser armer og ben for meg - så må jo dette bare gå bra. Det skal gå bra! Nå er det vår tur!

Frode kommer til å oppdatere bloggen mens jeg tar meg en liten lur.

Igjen, tusen takk for all støtte!

Dette skal gå bra :o)

13 kommentarer:

Rita sa...

Lykke til i morgen ,Ida! Dette vil gå bra-Nå er lykken deg bi:)
Klem

Kjersti sa...

Du har helt rett, dette skal gå bra vennen!

Jane sa...

Du skal få det bra i dag Ida.Jomfru Maria fra Borghetto skal beskytte deg. Jeg ber på deg også .Mange klem,

Anonym sa...

Kan jo ikke sies for mye; Masse LYKKE TIL! Krysser alt for deg nå! <3

Unknown sa...

Hei vennen!
Dette skal gå bra!! Skal tenke masse på deg og krysser alt jeg har. Masse, masse lykke til!!!
Glad i deg!
Klem Kari

aase sa...

Masse masse lykke til idag kjære deg!! Dette skal gå bra!!!!!

Klem Aase

Kristine sa...

I dag er du i tankene mine. Jeg er sikker på at jeg ikke er alene om det, vi er alle med deg i dag.

Anne L sa...

Tenker på deg!
Det kommer til å gå bra :)
Klem og gode tanker.

Siv Anita sa...

Tenker på deg. Ord blir fattige. Krysser fingre og tær, og håper og tror operasjonen vil være en stor suksess!!!

Klem

Cecilie sa...

Tenker på deg masse i dag!
Jeg krysser fortsatt alt jeg kan for deg Ida. Dette MÅ gå bra.
Store klemmer

Yvonne i Stockholm sa...

Ida, du är i mina tankar och i mina böner ...och i Guds hjärta.
Du är så stark när du säger att du är rädd....
Du vilar tryggt...
Klem!
/Yvonne i Stockholm

Unknown sa...

Jeg har tenkt masse på deg i dag, og krysser fremdeles fingre og tær - akkurat som jeg lovet :)
Sender deg litt ekstra akkurat nå. Du er tøff, dette skal gå bra!

Kvilhaugsjenta sa...

Hei Ida. Går inn på siden din hver eneste dag og ser om du har skrevet noe. Dette er som en spennings-serie som man må vente med å vite slutten på. I utgangspunktet liket jeg ikke slike serier, jeg ønsker å vite slutten, og ønsker så gjerne at den ender godt. Desverre er ikke dette bare en oppskrudd historie, dette er livet ditt, og det gjør at jeg ikke klarer å slippe taket i deg, du har blitt en del av hverdagen, en jeg bryr meg om. Håper at operasjonen har gått bra Ida, at den gikk som du håpet og ønsket.