mandag 3. mai 2010

Det var derfor........

Tror jeg nå vet hvordan det er å sitte inne i en tørketrommel.......tror følelsen jeg har inne i kroppen min nå er veldig lik.
Jeg er ferdig med 6. kur idag, og jeg er sliten, trøtt bak øya og ør i hue, men syns det hele gikk veldig bra idag. Ishetta var heller ikke så ille idag.

Før kuren startet idag hadde jeg en liten prat med en lege som oppklarte et par ting. Jeg har lurt på hvorfor jeg plutselig fikk en ny overlege ..... og ingen har klart å forklare oss helt hvorfor han plutselig tok over alt ansvaret som han tydeligvis ikke vil ha mer. Nå idag fikk jeg vite at han visstnok har ansvar for de sjeldne kreft-typene........ slo de terningkast om denne jobben?? Jeg vet ikke om jeg kan si at dette gjorde meg så gla. Er det slik han løser vanskelige tilfeller - bare gir opp? Hvordan statistikken er på sjeldne kreftdiagnoser på Radiumen - skulle jeg likt og sett.

I morgen kl. 17.00 skal vi i nytt møte på sykehuset.........Håper bare at vi nå kommer litt videre.

Tusen tusen takk for alle kommentarer jeg får her på bloggen, for alle sms og alle mail, det betyr så utrolig mye for meg. Kryss armer og ben i morgen kl. 17.00. Lover å oppdatere så fort jeg har landet etter møte.

10 kommentarer:

Beate Skatvedt sa...

Masse, masse lykke til i morgen Ida! Jeg krsser alt som krysses kan for at møtet blir positivt for deg.....God klem fra meg til deg

Kris sa...

Bare en liten hilsen med ønske om at den nye legen
kan hjelpe deg videre. Det er ganske forvirrende for oss som følger bloggen din, siden det ser ut som det alltid dukker opp nye folk. Vi får håpe det er den riktige denne gangen. Stå på, dette klarer du.

Anonym sa...

Masse lykke til...:)
Kanskje det ikke er så dumt med bytting av lege? Kanskje denne legen klarer å samarbeide/deligere ansvar videre. Jeg håper virkelig! Tenker masse på deg og dine.

Masse gode klemmer og tanker...:)

Anne L sa...

Lykke til i morra, armer og ben krysses..
Gode tanker din vei :)

Anonym sa...

Tvi tvi på møte idag!
Måtte du endelig oppleve noe positivt!
Blir spennende å lese etterpå! Du er så god til å skildre med ord - så vi kan være med deg på veien.
Fortsett å stå på mens vi lar kronene ruller inn på konto´n!
Støtteklem

Anonym sa...

Armer og bein krysses for møtet etterpå!
Stor klem fra Ingjerd

Nina sa...

Da er forhåpentligvis møtet igang, og her krysses alt som krysses kan.

Tenker på deg!

Klem

Susanne sa...

Tenker på deg, vakre Ida! :D Her krysses fingre, beine og navlestreng. ;)

Kjersti sa...

Kjære Ida. Jeg krysser alt jeg har og håper møtet gir noen svar, ikke flere spørsmål. God klem! :)

Ida sa...

Tusen tusen takk!
Ja, idag har jeg en følelse av at vi fikk et gjennombrudd. Det skjedde selvsagt ikke slik jeg ønsket....men et skritt videre - forhåpentligvis i riktig retning.
Skal prøve å oppdatere bloggen idag, men mulig det blir i morgen. (Vi er fortsatt på Radiumen) Jeg er dødsliten nå og skal hjem og krepere på sofaen - bare puste.

Tusen takk for all støtte!
Er så gla i dere! :o)