fredag 13. august 2010

Nå er det natt...........

Jeg er stup trøtt, men jeg må fortelle at jeg har blitt tante igjen. På tirsdagen som var fikk Lisa og Kristian en nydelig liten prinsesse, og Lea Sofie ble stolt storesøster. Tante-Ida ble ikke noe særlig stolt da det tikket inn en sms fra Lisa hvor det stod: "Er det greit jeg oppkaller nurket etter oss?" Jeg var ikke helt med, så jeg ringte henne. Da lurte hun på om det var greit at hun døpte henne Ida Elisabeth. (Lisa heter egentlig Inger Elisabeth)
Jeg gråt fra før, men fordi jeg var lei livet, men det snudde fort - da gråt jeg av glede. :o) Ida Elisabeth :o)

Nå er vi på hytta med foreldrene til Frode. Planen er og pusse opp to soverom, men vi stresser ikke, prøver og å få Solveig og Oddvar til å stresse litt ned, men det er ikke bare bare :o) Så idag har vi fått vasket soverommene, pusset ned et par viduer, revet ut det som skal ut, snekret på plass det som skal være der og startet å male taket. Men...masse igjen.
Nå er jeg utslitt og gleder meg bare til å legge meg. Helt utrolig at jeg kan sovne igjen nå - jeg har tross alt hatt to lange lurer idag.

10 kommentarer:

aase sa...

Gratulerer så mye som tante!! Så utrolig hyggelig når noen vil kalle opp barna sine etter familien synes jeg!! Ida Elisabeth er jo et vakkert navn!!

Oppussing er gøy.........når det er ferdig!

Vi begynner å nærme oss slutten på oppryddingen her på Godslageret etter hærverket også...pøbler altså...

Ha en fin helg videre Ida!! Klem Aase

Cecilie sa...

gratulerer så mye som tante, og så utrolig koselig at hun oppkalte jenta si etter deg. <3
kos deg på hyttetur og med oppussing...

Yvonne i Stockholm sa...

Ida Elisabeth, så fint!
Tårar för det du var lei livet och sedan tårar av glede!!!
Ida, du är tante igen!!
Jag önskar dig många tårar av glädje!!!
Jag tänker på "pratstunden" vi hade...
Vi har varit ute på sjön i dag tillsammans med goda vänner. En riktig sommardag där tiden fick stå stilla och vi bara njöt...
Lycka till med allt jobb i hytta!
Jag vet vilket arbete det är... man börjar i ett hörn och upptäcker att man behöver fortsätta i nästa!!
Sov gott alla där i hytta!

Anonym sa...

Ida heter datteren min også- et nydelig navn :)

Anonym sa...

Disse nye verdensborgrene er så heldig å ha deg i livet sitt.:)Kos deg gløgg ihjel med dem.... det gir en indre ro å bare ha de på brystet, og kose.:)

Ida Elisabeth var et vakkert navn.:)

Erling H. sa...

Gratulera so masse med å bli tanta igjen:) Eg håpa da er eit stort lyspunkt for deg i desse dagar. Følger godt med på bloggen din, men har ikkje lagt igjen kommentar i da sista. Eg tenke masse på at da skal gå bra med deg, at da alltid vil ve håp for deg, og at alt vil ordna seg til slutt, eg håpe i da lengsta. Du er ei så utruleg jenta som tørr å skriva så åpent og ærlegt om alt som skjer med deg, og eg berømme deg for da. Sende deg masse tankar, og ønske deg alt bra framover, stå på vidare....håp er ein fantastisk ting:)

Anonym sa...

Koselig det da - og du kjenner vel ei til med det navnet.... :o) Stå på!

Anonym sa...

Hyggelig! Sikker på at du er ei utmerket tante! Og så er det koselig å lese at du klarer å være med på litt dagligdagse sysler! :) Gjør at man føler seg litt bedre tror jeg. Stå på og lykke til videre!

Klem

Nina sa...

Så koselig med ennå en liten Ida Elisabeth :o) Nydelig navn!!! Og igjen, gratulerer som tante!!

Stor klem fra Kypros-farerne :o)

Cathrine sa...

Ida er et kjempefint navn :) Gratulerer som tante!

Klem fra oss på Lierskauen :)