tirsdag 31. august 2010

En liten oppdatering siden sist

Møte ja.... jeg fikk tilbud om en muntlig unnskyldning... Jeg skjønner ingen ting jeg, hvordan kan han i det hele tatt bare foreslå noe slikt?
På møte var Frode og Morten med meg, jeg trengte litt støtte. Jeg var så sint etter telefonsamtalen dagen før at det var best jeg sa så lite som mulig for ikke å bli alt for usaklig. Men hva var det for et forsalg?
Rokkones - som visstnok kun er sjefen til denne herlige dr. håpløs, og ikke noen direktør på sykehuset - foreslo også at han skulle få en repremande.
Men, jeg følte så sterkt at han ikke trodde oss der han satt, så at den repremanden kun ville bli gitt over lunchbordet hadde vi sagt ja til det.

Vi ble enige om at vi skulle sende inn en skriftlig klage som forteller alt vi opplevde som feilbehandling, og at denne klagen skulle legges inn i en database som behandler klager. Vi ble lovet fullt tilsyn til resultatet av klagen, og håpet er at det blir politianmeldelse.
Rokkones skulle i tillegg ta en prat med denne legen det gjelder.
Det jeg håper er at han via bloggen og avsartikkelen (dersom han navngies) blir så svartmalt at ingen ønsker noe med han å gjøre.
Dette systemet han skrøyt sånn av som var så kvalitetsikret, har jeg ikke den største troen på.

Ellers siden forrige tirsdag har jeg kost meg masse sammen med mamman min som har kommet hjem fra ferie. Mamma og Asle har vært litt i Oslo, og Frode og jeg noen dager i Drammen.


I kveld har Frode og jeg vært på Mr. India og spist. Mitt siste måltid på ca en uke dersom det blir oppstart av ny kur morgen. Bare resultatene er som de skal.......
Nå håper jeg det blir det. Gått alt for lang tid nå siden forrige.

Jeg har og handlet den stygg-kuleste kommoden jeg noen gang har sett idag. På Godslageret i Lier stod den og ventet på meg, så til helgen blir den nok med på hytta der den skal stå. Skikkelig sliten kommode med tapet på skuffene. :o)

Humøret er litt opp og ned for tiden, men mye av det kommer av selvbildet mitt. Jeg har som jeg har skrevet tidligere, et forvrengt forhold til kroppen min, jeg blir kvalm av den. Jeg syns den er stygg. Magen er tung og vond og bære rundt på.
Jeg gir ikke opp, det er ikke det, for jeg skal kjempe til siste slutt!!!
Men hva kan man gjøre med kroppen min, hvordan kan man gjøre meg frisk?
Hva skjer etter siste kur?
Mange spørsmål her nå...........og noen ganger renner alt bare over.....

Vi har bestemt oss for å kjempe oss inn i den grønne bølgen igjen, forteller om den litt senere. Nå må jeg pakke til morgendagens sykehusopphold, kanskje.....

7 kommentarer:

Martin K sa...

Kjære Ida!
Håper du får startet på den neste kuren nå. Og vi vil ha gode resultater av den :)
Takk for at du er så ærlig i beskrivelsen av dine følelser. Vi andre kan lære masse av deg.
Vi krysser alt vi har av armer og ben for deg!

Unknown sa...

Kjære ida!
Om du har lyst kan du gå inn å lese nettsiden til johnofgod-healing.com.
Kanskje du har hørt om dette før, men det er i allefall et tips. Har også en video som jeg kan sende deg.Som du vil se er det en prosedyre på hvordan man kan sende et bilde.
Følger med deg her inne..Klemmer fra Torild

Cecilie sa...

Hei snuppa!
Håper at du får begynt på kuren og at du vil føle deg litt bedre når den er ferdig.
OG jeg håper veldig at dr håpløs ender opp med å bli politianmeldt, han fortjener ikke noe mindre.
Masse lykke til med kuren!
Store klemmer fra Drammen

PS: Du får stikke innom kiwin ved kinoen om du er i drammen en dag! ;)

Jane sa...

Kjære sterk Ida!

Tenker på deg hver eneste dag.Lykke til med kuren nå.Sender mange varme klemmer:))

Cathrine sa...

Håper du nå er inne og får de edle dråpene du trenger :) Klem fra oss på Lierskauen.

Ludvig, Maren, Turid og Thomas sa...

Vi på Kolvereid sender dere alle varme styrke-tanker!
Klem fra Inger, Thomas og Turid

Yvonne sa...

All kraft och alla styrka och all kärlek, som du behöver ... det önskar jag dig, Ida!
Allt hopp och all förtröstan, som du behöver... det önskar jag dig, Ida!
All nödvändig glädje mitt i det svåra ... det önskar jag dig, Ida!
All trygghet och all närhet och allt av det allra bästa ... det önskar jag dig, Ida! Du den finaste... du vet väl om att du är värdefull att du är viktig här och nu!
Bamseklem!