tirsdag 10. august 2010

En litt tom dag........

Helgen var koselig, men formen var så som så. Det ble mye soving og på søndagen følte jeg meg rett og slett ubrukelig. Men...jeg klarte målet mitt.

Blåbærtur :o)



















I går var jeg hos Susanne og Jonah. Så masse kos :o) så herlig. Bedre terapi er det lenge siden jeg har fått. Ligge med den lille prinsen sovende på brystet mitt.
Jeg kunne ikke annet enn å nyte hvert eneste øyeblikk. Hadde trodd det skulle bli tøffere, med tanke på at jeg aldri selv kan kunne bære fram noe så fantastisk.
Så ble det trilletur på Union hvor vi skravlet og spiste lunch. Koselig dag :o)
















Skal inrømme at jeg ikke alltid klarer å lese alle kommentarene om barn og gravide bekjente på facebook - det blir rett og slett for sårt.
Men, på en eller annen måte skal vi få et lite nurk en gang vi og. Vi må bare gå litt andre veier, og da kommer jeg sikkert til å bli like tullete og skrive like mye dall på facebook, jeg og.

Idag har jeg vært hos akupunktøren igjen. At det har god effekt er ingen tvil. Oppkasten ga seg etter første behandling. Idag var han kanskje vel gavmild med nålene sine. Fytti .... jeg hadde nåler til og med i leggen. Han driver med en kombinasjon av klassisk akupuntur og akupunktur 2000 - og en ting til jeg ikke husker. Nåler hadde jeg i hvert fall nok av i kroppen idag. AU!
Vanligvis har behanlingen gitt meg en skikkelig energiboost, men idag ble det ikke helt slik.
Idag foregikk behandlingen i Moss, og vi brukte god tid på veien hjem. Etter behandlingen var jeg skrubbsulten, så da fant vi oss et koselig sted i Moss hvor vi spiste lunch. Og på veien hjem stoppet vi i Son, bare for å kikke.


'

Så startet moroa! Jeg gikk helt tom og startet og svette helt villt fra hode. Det var helt forferdelig. Kroppen var bare helt ute av kontroll, den ville bare hjem til senga.
Da jeg kom hjem var det rett i seng, fortsatt med den villeste svetten, det var sånn at det rant ned i øynene mine. Og så knakk jeg totalt, igjen. Jeg gråt og gråt - og hadde et lite anfall av at nå - nå vil jeg ikke mer. Nå orker jeg ikke mer! Men, etter fire timer søvn med Froden min godt planta ved siden av meg, var alt bra da jeg våknet.

Skal på sykehuset i morgen, og regner med prøvene viser at jeg trenger blod.
Noe må jeg mangle nå.

God natt alle sammen!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Ida!
Jeg har fulgt bloggen din ei stund nå, og jeg må bare si at jeg heier så på deg! Jeg håper at du blir frisk og at du får oppfylt dine drømmer :)

Klem fra Nord-Troms

Anonym sa...

Hei tøffingen!!

Du ser så fin ut på bildene,men jeg vet at du går gjennom et rent helvete!!!Godt at du har dine kjære rundt deg!!Ønsker deg alt godt!!

aase sa...

Så bra du kom på blåbærtur før du ble sliten Ida!

Håper du blir bedre etter litt blod, litt energi tilbake!!

Vi tenker på de ghver dag her hos oss på stasjonen, gleder oss til du er tilbake!!

Klem fra aase

Anonym sa...

Blåbærtur er bra greier! Ble det mer i munnen enn i posen? ;) Utrolig kul header på siden forresten!

I tøffe tider er det viktig å ha bra folk rundt seg, og det virker det som om du har! Det er godt for oss utenforstående å vite. :)

Håper du har en dag som ikke er så alt for verst. Lykke til videre!

Klem

Cathrine sa...

Med alt det kroppen din har vært gjennom og går igjennom, så synes jeg at det er imponerende at du i det hele tatt kommer deg ut av senga :p På tross av formen ser du strålende vakker ut, og det er godt å lese at du får brukt deg selv litt i skog og mark selv om det ikke er like mye som du skulle ønsket. Akupunkturen høres spennende ut, godt du ikke er redd for å tenke alternativt og bruke det tilbudet som er der ute :)

Klem fra oss på Lierskauen

Yvonne i Stockholm sa...

Du ger mig glädje, Ida!!!
Jag blir så innerligt glad av att se dig här på bilderna.
Jag blir så tacksam över att du har din inre styrka och att du har din Frode, att du har dina nära och dina kära så tätt intill dig.
Och Ida-kos med lille Jonah.... bara helt underbart!!!
Glad i dig!
Klem!

may-iren sa...

Hey gorgeous :) Så fine bilder du har lagt ut. Blir så utrolig glad av å lese at du koser deg innimellom og cruiser litt rundt. Det var superhyggelig å catche opp forrieg uke. Men så vet jeg jo hvor tungt du også har det i andre stunder. Og jeg får så lyst å klemme og klemme rundt deg. Er så glad du og gode Frode har hverandre. And for the record, vi gleder oss til dere skal begynne å tenke på småtroll ja..hehee tipper det blir mye dulle-og-dalle-snakk der i gården;) klems

Jane sa...

Kjære Ida!
Så fin du er på bilder! Tenker på deg hver dag,og sender masse positive tenker! Heia Ida!!!
Mange varme klemmer:))

Trine sa...

Kjære vakre Ida,

Fantastisk at du har fått kommet deg ut og kost deg på blåbærtur, middag, venner og baby:-)

Du har en energi og livsvilje som er større enn hos noen jeg kjenner! Jeg håper de finner ut hva du mangler på sykehuset i dag.

Store klemmer fra en som håper du skal bli bedre for hver dag som går

Anonym sa...

Du er bare helt topp, og nydelig vakkre Ida.:) Så kos å lese at du koser deg med familie, og venner.:))

Går ikke en dag uten at du er i tankene mine... Jeg ber, og håper så indelig at du skal bli frisk å leve det livet du og Frode ønsker.:))

Stå på vidre vakkre deg.:)

Yvonne i Stockholm sa...

Ja, precis så är det, Ida.... vi är många som vill stå runt dig och nära dig.
Du finns i våra tankar och i våra böner ... och i våra hjärtan!!
Så fina bilder, Ida!!
Tack för den sköna "pratstunden" vi hade här i början av veckan.
Jag ser fram emot nästa "pratstund" med dig.
En skön helg önskar jag dig och Frode!
Klem!

Anonym sa...

Du er så peen, Ida!!

Måtte bare få sagt det! Følger med på bloggen din, og jeg synes du er utroolig tøff! Stå på videre! Det vil lønne seg en dag :)