lørdag 10. juli 2010

Tornerose søvn

Nå er det Froden min som skriver for meg. Selv klarer jeg ikke å skrive for jeg spyr av å se på skjermen. Onsdag ettermiddag begynte jeg å surre, så sovnet jeg, og sov til fredag. Jeg er møkk lei sykehuset og vil bare hjem, men må ha mer næring og blod, så nå blir jeg til i morgen. Deilig å tenke på at jeg er ferdig med tredje kur, men humøret er allikevel varierende. Plutselig alt greit så gråter jeg.

Koseligste som er skjedd denne uka er at jeg har blitt tante igjen, til Jonah, sønnen til min venninne Susanne. Han er kjempefantastisk nydelig, og jeg sipper hver gang jeg får et nytt bilde av han.

Ellers så skal jeg prøve meg ut i dag. Har ikke vært ute siden mandag, men før det så skal jeg i dusjen, og det er litt av et prosjekt. Beina er gele og kroppen vil ikke helt være med. Så nå må Frode dytte meg i dusjen før jeg skal ut.

(Frode: jeg lurer med et bilde uten at Ida vet om det. Kameraten min kalte det "Møkkamann og fotomodellen". Veldig enig i beskrivelsen:)

6 kommentarer:

mayiren sa...

Hei tuppa, flinka som er ferdig med tredje kur !! :) Du er ufattelig sterk!! Håper du kom deg ut i solen idag med Froden din. Ha en fin helg xxx

Yvonne i Stockholm sa...

Så skönt att se er här tillsammans..."Mökkamann og fotomodellen". Bra idé, Frode!
Ida, visst är det fantastiskt att bli "Tante" igen! Att det är Susanne och Terjes lille Jonah.. gör det ännu mera kärt, förstår jag. Och den lille gutten har ett fint Giraffrum, som väntar på honom.
Att få gråta är en befrielse...ibland av sorg och ibland av glädje och tacksamhet...tacksamhet över LIVET! Jag gläds med dig Ida! Tredje kuren avslutad!!! Frode och du går vidare...tillsammans!
Godnattklem till dere!

Jane sa...

Så fint bilde Ida! Jeg er sikker at alt skal gå greit nå!Heia Ida! mange klemmer:))

Anonym sa...

For et vakkert bildet ! To vakre mennesker, som elsker hverandre uansett ytre utseende...
Men, Frode en genial "tittel".....

Jeg kjenner langt inni mitt hjerte, hvordan dine svingninger er Ida, tårer, latter, smil går hånd i hånd.

Men,du er tøffere en tøffetoget på Bragernes torg og sterkere supermann.

Kjempeglad i deg vennen ! :0)

Beate Skatvedt sa...

Ida + Frode = Sant <3

Yvonne i Stockholm sa...

Tisdag i dag - och jag "tittar in" en stund igen!
Här har vi precis haft åska och störtregn efter varm och kvalmig sommarhetta. Det doftar underbart gott om solvarm jord, som precis har blivit våt av regnet. Igelkotten har fått ungar och de tycks vara glada för sällskapet, som vi ger dem.
Jag tänker på dig, Ida! Du är den starkaste och tappraste och vackraste!!
Jag tänker på dig, Frode. Du och Ida, ni är de vackraste... ni är den vackraste bilden av KÄRLEK!